20090711

smggu da blalu...

arini da genap aku blk ump

dlm smggu ni gak aku dpt rse

mcm mne peritnye nk g kls

bjalan kaki sjauh 2km

nk mlecet gak kaki aku ni

lagi ksian kat meo

bpeluh2 dia nk smpi kls

asl msuk kls je ktorg plg lmbt

tp ble da ade moto ni

die x lg ssh

nk g kls da x lmbt lg

and aku pn dpt tumpang die

uhuhuhh

keadaan dlm rumah ni ok je

mkn pn leh same2

xde lg mslh yg timbul

hope staun kat sni x jd pe2

yg plg aku tkut

sem ni semakin kusutkan kple otak aku

byk kne wat researh,mhafal

aku bkn leh sgt

sem lps pn hampeh je

jeles dgn org laen

tp slh aku gak

aku yg x rajin nk brusaha

aku still maen2

aku byk buang masa

aku x fokus mse study

so tu la ape yg aku dpat

so

aku x pnh nk blaja dr ape yg aku dah wat

it's mean aku akn gagal

klu aku still mcm ni

ade mse lg

tp bpe byk mse yg aku amek

utk baiki dri aku

tgk je mcm ne sem ni

pe yg aku usahakan

itu lah yg aku dpt....


2 comments:

amoi_dulli berkata...

hopefully we ol can go tru dis sem..
=)

Tanpa Nama berkata...

tp tetap smgt kn ...uhuhuhuh