20090724

-kauaku-

kau dan aku adalah satu

x kira apa

segala rintahan aku

engkau

selalu ada

biar kata memisah kita

biarkan saja

kerana

terbiasa

mengejar mimpi

yg pasti akan aku

sentiasa merasa kehilanganmu

ku akan tunggu saat bertemu

tiada henti

walau dimana kita berdiri

di dalam dunia ini

biar sampai akhirnya nanti

semua x terang dimataku

walau warnanya menyala

ingin merasa namun

aku xkn cuba

biar kata memisah kita

biarkan saja

kerana

terbiasa

mengejar mimpi

yg pasti akan aku

sentiasa merasa kehilanganmu

ku akan tunggu saat bertemu

tiada henti

walau dimana kita berdiri

di dalam dunia ini

hingga sampai akhirnya nanti




3 comments:

Tanpa Nama berkata...

uhuhuhuh...ad mksd tersirat ker

amoi_dulli berkata...

hmm..
ni lg ka apa?
hehhe

rahim_sasuke berkata...

ni la lagu aizat

tema lagu merah putih tu

huhu

suka ngn lirknye

coz ltk kat blog neyh

heheee