20090714

arrrhhh.. pening kple aku

ari ni aku pose sunat

sje nk try leh thn ke x

nsb bek larat

aslnye nk teman taha

last2 join je la pose trs

tp mlgnye mse kls mis

kple aku da start pening

dok dlm kls tu pn x slesa

ngantok lak tu

da la dpn skli

kls ptg lak dgn en shariman

bantai lak 3jam

hadoi...

mmg la lg ngntok

phm je la en tu

dak2 kat blkg da bntai tdo pn die xksa

snanye da dtg awl

igt lab kat library lme

last2 kne g makmal meki lme

dgn tmpt yg xde complete fasiliti

dgakn je la die bbual kat dpn

nsb bek kua awl sejam

klu smpi kol 5

mmg tmbh la pening kple aku

abes kls teman meo lak

blk umh da 5 lbeh

kple pn bdenyut

bek aku tdo

bgn2 da senja

trus g bli mkn

kple aku yg bengong pn da ok

alhamdulilah..

even smlm pn da abes dgn jayanya

syukur sgt2

pnt wat kje

wlupn pn aku x dge cramah tu

hehehhe

yg tlibat pn tq sbb bg komitmen

yg dtg cermah lak

tq sbb bg support

huhuhu

kls law pn bjalan dgn baek

keep it up guys

our day more challengging


3 comments:

amoi_dulli berkata...

oo posa rupanya angah sy ni..
jgn finin2..
xlapa ka dgr sir ckp psl ice-cream n nasi lemak??
ahahha

Tanpa Nama berkata...

nsi lemak 1 bungkus!!!hahahahha
ice-cream 1 lori..hahhaha

jue berkata...

aya zla mmang cm 2...
ske wt student lapa ngan gntk...
pling best bis klas awal...