20091003

setelah sekian lamanya..

yes..sekian lama aku x menUpdate blog ni

tah ape yg malas sgt aku pn xtaw

mse bln ppose mmg mse tu xde

sbb letih sgt2

pstu da nk rye asik pk nk blk umah je

so terbiar la diari aku ni slame beberape mggu

bkn la diari sgt pn

tp tmpt meluahkan sebagai ekspresi

emosi or ape2 je yg terlintas dlm fikiran

leh snang lg bhse sasteranye monolog dalaman

hehehe

anywhere

sekembalinye dr cti raye

wat aku x bpe nk sehat

smpi je umh kedua ni

aku rse mcm nk demam

nk mkn pn x slera

esknye aku sesema

ah.. msti lme nk baek

tp alhamdulillah la

klu kne demam

mmg x begerak la aku

blk psl cti rye kat kg

sme je mcm taun2 lps

tp taun ni ade laen sket

hehee

ape yg laen tu bia la aku sndri yg tau

mybe taun ni rye aku lbeh hepy

bab bershopping mmg xleh nk elak kot

and aku rse taun ni aku da x seboros taun lps

aku da mmpu kwl kwangan aku

huhuhu

serius wet aku kat bank ni x susut sgt

compare mbr laen

nk mkn pn skali shari

adoi..

seksa perut je

laen la bulan pose

mmg bulan nk mengekang hawa nafsu

ups da mnyempang jauh lak

smbung psl lps blk raye ni

mgu td byk tol kelas cancel

bahagia sungguh hdup aku

sume sbb u ade convo

tp mgu td gak

aku dpt result test and kuiz

emm overall puas ati

sbb dgn sgala usaha aku

tu la yg aku dpt

nsd bek x di panggil dewa oleh kwn2 aku

gelaran tu utk yg dpt mrkh plg tggi antara ktorg huhuhu

pe pn aku still da cuba yg tbaek

insyaallah sem ni aku nk naekkan lg ponter

tp x expect tgi sgt

nt kcewa lak xdpt ape yg aku nk

lg sbulan sblm fnal exm ni

byk sgt nk d wat

mgu ni ade lwatan ke uthm

1 tmpt yg blm aku pnh smpi

kat jhor

mybe leh enjoy tnpa sesak kepala hehe

ade lg bnde yg lg pnting

finance nk kne present

adoi da la blm siap lg

hope smpt wat

then kuiz mis ari slase

hah aku msti nk wat yg lg baek

sbb mrkh test xbpe ok

wlupn llus

but aku antra yg rndh dkalangn kwn2 aku

arhh..i hate that

hmm..kpd kwn2 slmt bhari raye

slmt mghadapi bulan yg bz huhu

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

alaaa...jgn putus asa...huuhuhuhuh...
slmt ari rya