20091017

kusut

jiwa menjadi x keruan

semakin kusut dgn keadaan yg aku hadapi

apakah ini dugaan yg perlu aku terima

selepas semuanya indah

tapi begini akhirnye secara tiba2

aku x salahkan sesiapa

andai takdir dah tentukan aku begini

semoga aku tabah dgn hari mendatang

walaupun aku tahu

aku terpaksa

demi kebaikan

keadaan mendesak otak untuk berfikir

bagaimana nk usaikan semua ni

andai ini jln yg terbaik

hanya itu yg perlu dilakukan

mmg sedih tapi

semua kenangan dulu tetap aku simpan

sbb terlalu indah bagi aku

mmg x sangka jadi mcm ni

bukan aku x berusaha mengubah keadaan itu

malangnya ia melibatkan perasaan

perasaan yg x blh di paksa2

andai semua tu hilang

sudah x ada makna lagi

biarlah ia menjadi rahsia

apa yg aku hadapi ni

kerana aku x mahu

melibatkan sesiapa

aku reda...


0 comments: