20091030

nin hao..

lame gak aku x update blog ni

sejak pristiwa ritu aku mls nk wat apa2

nk ngadap laptop pn mls

stakat dgr lagu pstu tdo je

and arini

da msuk mgu terakhir sblm final exam nk start mgu dpn

yeahh

still blm bersedia apa2 lg

bahang exam bru nk terasa

bila aku perlu mulakan langkah mngulangkaji

aku sndri x psti

bila tgk mbr rajin

bru la nk join study skli

ble malas

smpi ble pn xkn bjaya

tu la aku

yg x prnh nk brubah dr dlu smpi skg

da nk abes sem 3 pn

xde ape yg brubah

sem dpn sbjk mkin tought

lg aku x mmpu nk skor

yg 1jam kredit pn tkial2

aku taw

motivasi ni sementara je

pstu aku still mcm ni gak

yg mls, n kuat tdo..

ble time exm

xleh jwb kua awl..

tu la yg jd sem lps

sem ni..

aku x psti lg

hrp nk baiki pointer

tu pn klu blh

x nk expect tgi sgt

sbb aku taw aku x mmpu

x mcm org laen

nmpk brusaha

so diorg dpt dgn usaha tu

sem 3 da nk abes

pe yg aku lalui sem ni

sgt bezz n de gak yg pahit

tp tu la lumrah

x msti langit tu slalu cerah

kdg2 ujan d tgh ari

pejuangan still x sttle

exm nk dkat

ayuh kwn2ku

slmt mghadapi fnal exm

aku doakn kjayaan sume

slh slap mntk maaf byk2

n slmt maju jaya

0 comments: