20090828

seminggu sudah

puasa da mencecah angka 8 hari ini dan aku rasakan masa begitu pantas berlalu. dalam satu hari pn x terasa sgt,taw2 da ptg bli mknan or msk kat umah mkn rmai2..pastu mlm lak g smbyg terawih kat masjid. sebelum tido msk tk shur. mcm tu la rutin hari2 selama seminggu. sedangkan assigment mmg byk nk kne siapkan dlm 2 minggu ni. x lame lg da cuti raye. sebenarnya dlm mse 2 minggu ni gak akan ada test yg menguji sjauh mne pencapaian aku selama 1bulan lebih aku berada di semester 3 ni. rabu law,jmaat lak cad cam and at the same time assigment mis ngn finance. klu nk ikotkan satu ape aku x usik lg. maybe da biasa nk wat last minit bru leh jalan. harap2 dlm masa yg singkat ni dpt blalu dgn lancar,pastu blk cuti dgn tenang menyambut raye kat kampung halaman. kesempatan bercuti hampir 2 minggu kat kampung kira agak panjang dr tahun lepas. tapi aku x pikir sgt lg psl raya,aku harap segala rutin aku kat ump ni dapat aku teruskan smpi cuti nanti. aku nk btl2 rasa bulan ramadan ni,sbb aku sgt2 menantikan bulan yg mulia yg membantu aku untuk terus menunaikan tanggungjawab sebagai seorang hambaNya.insyaallah..

salam ramadan al-mubarak

0 comments: