20090811

selepas cuti berakhir...

da lme gak aku x post kat blog nih

bkn ape kdg2 mls tol nk taep

mlm je da pnt

arini da selasa

mgu lps aku cuti free

nk wat mcm mne

da u suh blk

xkn nk dok sni sorg2 lak

gler je rse

hmm

ari isnin da ade yg gelakkan aku

sume sbb aku potong rmbut

gaya mcm dak skola

skema je muka

tp

biarkan jelah

x amek ati pn

law lak

aku pnye la seram nk tggu

last skli bru dpt

igt mcm da fail

tp nseb baek

fuhh lega aku

pnt aku brusaha

tu la yg aku dpt

da la dpt soalan trs lpe

tu yg aku xske mhafal

nt blank pale otak

tu pn jwb tah mcm ape

mrkh pn ksian je kot

plg aku tension

kls en shariman

pe yg bsing kat blkg aku pn x phm

rancak bbual

mcm xde spe kat dpn agaknye??

mybe smgu x jmpe

mcm2 nk cter

kcoh psl influanza

xpn wet pt da abes g joli

tah la

ksian gak aku rse

nk fokus pn ssh

ape lg nk respon

hrp2 sem ni llus lg la paper die




2 comments:

jue berkata...

rmbt mmang cun...
huhu...

Tanpa Nama berkata...

bez2....stylo pe...keh3...jarang dh org wat kannnn