20090822

ari kedua..

6.02 pg 23 ogos 2009
2 ramadhan

aku x smpt nk post smlm
ari fist aku bpose
biar aku coretkan kat sni
xde ape yg bbeza sgt
juz dpt bsahur n bbuka ngn housemate
meriah gak dgn karenah diorg
wlupn xdpt dgn fmly
dlm umah ni pn kre fmly bru la
smoga dpt teruskan smpi nk cti nt

pg td lak
ari kedua bsahur
dikejut oleh etua rumah meo
die jd alarm bgerak
ketuk pintu, jerit mcm nk jual dadeh kat c15
bgn je sume da ade dpn mte
tgl mkn je
lauk2 da ciap msak sblm tdo lg
so x la kne bgn awl
da shur
sume msuk blik
tdo la ape lg
aku tgu sboh dlu
tp pg ni x g smyg kat msjd
wat kat umh je

hrp2 ptg nt cuaca ok
x ujan lebat mcm ptg smlm
niat nk bbia kat msjd
klu ujan lg mmg xde rezki kot
sbb nak saving pnye psl
sume pakat msk je la pose ni

hrp2 hari kedua ni
aku dpt truskan lg
xde rse letih sgt
da bse blapar kot

plg trase pn ptg
sbb x sba tggu mgrib
huhu
pe2

slmt mnunaikan ibadah

smoga kita dberikan ganjaran pahala
amin...

2 comments:

amoi_dulli berkata...

ola...
ee beshnya bgn2 jak suma dah siap..
mmg bapak mcm bapak la,sedia mamam utk anak2 1 rumah...
hehehe..

jue berkata...

bestnya...
sahur ramai2, siap msk g...
huhu...
bestnya...