20090423

what happen to me??

aku xtaw pe dah jd kat aku

something y wat aku btl2 tkot

da mcm2 cre aku wat

tp tah la

knp sume tu x bhasil

lbey2 lg sem ni

mmg aku da usaha

mcm2 da aku applykn

sme tu sia2

x mmpu nk ckp ape lg

tgk org laen sume ready

sume srius

knp??

why??

malu rsenye

aku mmg xnk kcewa

klu mcm ni jdnye

mmg ade harapan

mnempah ggl

arhh..

knp otak aku xleh bfungsi dgn baek

xpnh lg aku rse mcm ni

sblm ni pn x penah




Ya Allah



aku sedar aku

adalah hambamu yg sering mlakukan dosa

hny mngingatimu dkala ssh

hnya sinar hidayahmu

mmpu mmberikan aku kekuatan

mnempuh sgala ujianmu

smoga pepriksaan kali ini

mjadi sejarah dlm hdpku

dan xkn mgulanginya lagi







3 comments:

Tanpa Nama berkata...

salam...
ehmm jgn pts asa k...
rahim dh wt yg terbaik kan...
ehmm
insyaallah boleh

amoi_dulli berkata...

lo..
silahturahim...
xgv up..
1 paper lg..
btl ckp kak iela..
kamu dah buat yg tbaik..
jgn sedih2 k..
gud luck 4 account plak..
:)

rahim_sasuke berkata...

actually
sume paper tu mcm xleh g jaoh
mmg xdpt jwb
kcewa gak r
smlm eko pn mcm tu gak...
arghhh...