20090427

hari terakhir di c15

rini last day aku kat kk1

sok aku da tglkn c15 ni

huhuhuh

xsda da 2sem aku dok

byk ksa yg mnarik

tp ade gak yg x best

bia la ia jd kenangan je


smlm last paper

rse mcm nk tcabot jantong

sblm jwb da prepared

and

soalan latihan yg aku wat tu

btl2 klua plk!!

argghhh..

mmg da happy ble dpt tyaw

tp

aku lpa pe yg aku da wat

tu yg skit ati

aku pny memori x kuat

bengang tol la


bebalikk psl kk1

hmm

igt lg 1st timw dok kat c15 403 ni

smggu aku tdo sowg2

xde spe2 yg teman aku

relax je

xlme pn

smgu lps tu

da ade yg dok

dak2 2nd intake

tp

tu sume xde hal la

aku sng je bkwn

wlupn diorg muda n tue sket dr aku

yg pntg ade rse respek

hahahahaa

igt lak aku psl aer bandong cincau tumpah

2x plk tu

mle2 jth dr tgkp

aku bli laen

aku ganti sbb rum8 aku pnye

aku yg jthkan

ble aku da gnti

aer tu da gantong blk tmpt asl

kat tingkap yg sme

malangnye

aku jtohkn utk kli kdue

hahahahaha

btaoe bangang r ptg tu

ari ujan

nk ttop r tgkap

lpe lak aer tu tsangkot

hmm..

rugi je xdpt mnum lgsg


blm cte psl krisis aer kat ump

da la blik aku yg plg tggi and yg plg last

mlg gak snanye dpt c15 ni

uhuhu jgn mara

ye la nak cri aer bn maen seksa

kne tron bwh

g msjd blok sblh

klu da smggu

mmg lteh

wireless mmg xde la arsa ni

nsb bek kabel ok

klu wireless xde gak

aku nk bkar je u ni

hahaaaha

jahat tol

tu la antara kenangan

yg best n x bez

dr sem 1 smpi sem 2

taw2 esok aku da kne brambos dr sni

tp sbgai knangan

bia la aku abadikan gmba

c15 yg aku dok

n yg yg plg aku rndu nt

ghuhuhuhuh


0 comments: