20090409

kekusutan dah berakhir....

who's this guys???


khamis 09.04.09


ari yg d tggu2

sbb ari ni la last day kls

mle dgn exm etnik kreatif
(relation la)

pastu dgn mnyiapkan report opim

bsmbung dgn presentation opim

fuh..

xtaw knpe bdeba sgt sblm nk present

tgk group 1st kne bsuh ngn en shariman

mmg xreti nk jwb apew2

pe kn lg dgn group aku yg xbpe pndi sgt bi

tmbh lak brite sdey atok kwn aku(meor@scandal)

da pergi mnghadap ilahi

aku jd sbe x kne mse nk g kls tu

tp ble die leh syum ble wat lawak

kre lega sket la

sbb die r yg byk tlg

kasi gerak ini group

nk harap aku sgt

tbalik kongkang dah kot

cayo2 motek!!


hah

kls eko lak sejam je

mcm xde pe2 msk kls tu

yg best sesi bgambar dgn dak2 kls

lg2 en hamzah yg sempoi

layan jerk..

da 2 sem die aja

rse die la lecture yg plg pramah

wat aku igt ckgu eko aku je

akhirnye

wktu yg d nanti muncul gak

sem 2 da berakhir

pjuangan yg amat memenatkan

sgale usaha n pnat lelah

hilang n terus blalu

tgl kenangan yg akn d abadikan

so ni la gmba2 sem 2 yg nk aku kongsi



kasi bersih ini kafe!!!



abang n buyi..serius nmpk??


retro x tgk moto ni hehehe..


dlm dewn kuliah yg gdabak bsa



taha yg tiut..da jay bee


nk pgl suhaimi in-team ke ajim eak?


meo tokey top up yg bjaye sem ni

bsame gdis2 pngitan


kenangan lps present trakhir sem 2

ble da abes kuliah

tbe la plk mse nk stdy n exam

kepulangan ke kg nt jgn lpe nk stdy

brusaha utk capai kjayaan

gelak2 gak

bku tu jgn lpe nk selak k

p/s slmt mghadapi exm kpd kwn2 jge dri n smga cmrlang exm nt k





























2 comments:

amoi_dulli berkata...

silahturahim...
hmm..
sedihnya bc post ni..
wuuuuuu..
sem 2 dah tglkan kt.
xsgka kan zmn 1st yr dah mo abis..
jd senior dah ni..
hahahahahaha..
wishing ol d best 2 u..
n mintak maaf klo ada tksr bhs ka..o i did sumtg yg buat km trasa.. hehehe.. abg yg baek~~

jue berkata...

x de pn gmbe aku...
x ptt btol lh...
gud luck..