20080926

tinggallah aku di UMP

hmm sunyi gler ble rmai yg da blk kg
tgl la aku ngn bberpe org lg kat sni
mmg jgn ckp la rsenye
nk tgu smpi ahd pn perit
nk sahur pn mkn maggi jer
nk bke lg la xtaw mkn ape
hmm mmg sdey gler
klu nk bg mse cpt
wat ;a pe2 yg best
msti xrse ari ni
yg pasti esk pg2 da bgn
brg2 pn aku da kms awl2
semangat nk blk kg ni
dpt jmpe kwn2,mak abah abg2 sume
psl assgment
aku xtaw nk wat ble
klu aku rajin aku siapkn
nk kne bli laptop gak
ssh xde laptop ni
tgu wet rye aku bli
nk rye puas2 dlu
nt lps rye mmg bz
de camping,anta assgment,test
tp de 1 yg lg pntg..
final exam
byk mkn kuih rye tkut lemau otak
pe yg blaja pn x igt nt

2 comments:

amoi_dulli berkata...

silahturahim!
sy pun sorg2 d blok ni..
menakutkan...
xsabar rs mo tunggu esok..
haiii...nyesal tunggu cousin eyh..
tp xpala kan..ada hikmah d sblk ni kan...? biarlah...

apapun weow mo ucapkan selamat ari raya n minta maaf klo slama kt kwn2 ada kt2 sy yg mnyinggung perasaan km...es bla sy kco km la..hhehehe..

raya bgs2..jgn ter'over' raya plak..

slmt pegi n blk..jumpa lg after dat...get urself prepared 4 bridget siswa...complete suma assgnmnts n blaja ya! final x lama lg 2..

wany berkata...

cpt2 la update blog ni..
iss..
ape2 jela..
ei..
ingat tau..
exm da dkt..
huhu..
stdi jgn lupe ak tau..
eh ag 1..
ko xbagi ak wit raye ag..
hehe..
senyom sokmo ler..