20080921

mggu last sblm blk kg!!!!!!!!!

hmmm
sedar x sedar mgu ni da nk cti
cpt btl mse blalu
aku rse mcm bru smlm aku test math
tp mlm nt test lg
klu aku otai math xpe
ni dr skola aku bangang gler
tgk no je aku da fobia hahaha
xde la
klu aku minat msti aku pndi
tp tmbh dgn mls aku yg bekilo2 ni
xtaw la nk wat mcm mne lg
usaha kne lbh dgn semangat
xpn rajin aku dtg tbe2
bln 11 da final
fuh seramnyerrrr
ape bekalan yg aku nk bwk g medan pekse nt??
ilmu kat dada xckup
mcm amalan aku
mcm mne nk menghadap Allah s.w.t
akhirat nt??
kdg2 aku pn ade wat silap kat Dia
klu Allah x redha
mcm mne la exm aku
YA Allah..
aku menadah tangan
tunduk merayu kpdMu
bukaknlah pintu hatiku
berikanlah ilmu
kuatkn ingatanku
semoga segala apa yg aku pelajari
sentiasa dlm kpla
Amin...
azan da berkumandang bek aku g msjd
mudah2han hari ni lbh baek dr semalam...
peace =)

1 comments:

amoi_dulli berkata...

insya-allah...everythg gona be fine!