20090320

minggu yg sengsara

huhuh...

x tau n ckp mcm mne la

nk last2 sem ni

byk gler kje

sume nk kne siapkn

meletihkan pn ade sbnrnye

jadual pn mkin pack

projek itu

lawatan ini

assigment itu

test ini

fuh

sem ni mmg mencabar aku sgt2

dgn final exam yg bakal tiba x lme pn lg

ujong bln dpn

2 mggu kuliah

da cti study week

ha.. pk la pe yg nk jd sem ni

llus or kantoi lg??

aku xnk jd mcm tu

tp study ngn siapkn assgment pemalas

pe nk jd dgn aku ni

xnk kantoi

tp masih gak lg mcm tu

xde beza pn

tgk kwn2 laen

rajin jer siapkn kje

slalu wat latihan

dpt high mark mse exm

aku??

pe yg aku dpt??

maen2

malas

byk buang mase

ble da thantok

bru nk tengadah

bru nk nyesal

bru rse nk brubah

tp...

masih xde perubahan

pe nk jd dgn aku

smpi ble aku nk jd mcm ni

smpi ble aku nk tgk org lean je bjaye

tah la

pe nk jd lps ni pn aku xtau

pe yg aku cita2 kn slame nih

aku dpt buktikan gak

wlupn aku dilahirkan

sbgai bdk yg kurg pndi

aku pn nk gak rse

mcm mne rse org yg bjaye dlm pelajaran

kjayaan dtg dgn usaha

byk mne usaha kte

mcm tu la kjayaan yg kte akn dpt

sme2 la kte tggu

sem dpn kte akn bjuang lg

mse xkn tgu kte

pjalanan msih jauh

byk lg dugaan mnanti

hidop msti d teruskan

berusaha smpi bjaye

keep on trying



2 comments:

amoi_dulli berkata...

hmm..
sememangnya minggu yg mo pecah kpala..
tp,
xsangka la sem 2 udah mo abis kan?
biasalah, lumrah idup..
apapun, jom kt struggle ramai2..
lecture tgl 2 mggu lg..haaaa~

Tanpa Nama berkata...

ehmmm...nie memang adt...
dek kerana mggu nie jdk air mata menaglir tau...huuhuhh akhir nyer air mata?