20090308

Cherating!!! aku da sampai.......

hah

stelah skian lme

akhirnya

sampai gak aku

kat lokasi yg aku nk sgt g sem lps

kat ne?? Cherating la huhuhu...
...............................................

rancangan ni mlenye

xplan sgt pn

klu x nk gerak kl sbb cti 3 ari

tp ats sbb tertentu

x jd lpk kl

dan plan ni

tercetus pd kls eko ptg khamis

idea drpd ajim

aku sndri pn mmg teringin nk g

kbetulan gak

sbtu tu meo da book kreta

trs book 1/2 ari

pagi sabtu

kol 7 pagi aku da siap2

sbb nk anta classmate g terminal dgn meo

lps tu

blk u tgu rakan2 yg nk join

fendi,taha n ajim

lbey kurg 10.15

kami gerak

sbnrnye

jln nk g cherating xtaw sgt pn

de gak tny mmbr

tp mcm x membantu je

hahahah

dgn redha

aku drive la ikut signboard

jln aku lalu tu bkn familiar sgt

da jauh gak ni

xnmpk pn tulisan nk ke cherating

ajim n yg laen myakinkan

'xpe kte trs je'

n aku pn dgn yakin la drive


tbe2..

aku ternmpak


'Cherating' 13km

dgn rase sronoknye

kami menjerit

CHERATING!!!!!

hhahahahahaha

lagi2 bg org yg 1st klua u

TAHA dak baek

bgtaw mak yg die nk klua dgn kwn

tp mak die x bg mndi

so die g juz nk dpt klua dgn kwn2 je

smpi2 je kat pantai

TAHA trs blari mnuju ke gigi air

smbil call mak die yg die da smpi

ape yg blaku

mak die ckp klu air ok

blh la mndi

lor....

kami pn nk gelak je

npe la mak die x ckp awl2

kami da sronok2 main air

taha g la cri kdai jual bju

jln kaki jauh2

smate nk mndi kat pantai

yela org 1st time dpt mndi dgn kwn2

da sonok2 maen air

dr jauh aku da nmpk

si bju ijau nk maen air

ni msti KAK ILA

sbb aku nmpk die pkai bju ijau sblm aku grk

dpt pnjm kamera die sblm tu

huhuhu

zla tasha sorg lg aku x bpe knl

pn de gak nk picnic

aku rse

tu la ari yg plg happy

sbb da lme tringin nk smpi ctu

tp TAHA yg plg happy

maen air sorg2 tgh pns

kami da bteduh bwh pokok klapa

kulit pn da gelap sbnanye

tu yg da xnk maen

pe2 pn

sume enjoy kat sne

da lps mndi2

grk msjd smbyg n mkan

fuh..

perut yg mmg kosong

dpt lak mkn sdap

mmg layan beb

pastu

trs grk kuantan

g pc fair jap

jln2 mega mall

blk u

sume da letih

dlm keta mcm nk tsadai je

da la drive dr pg

dgn jln sesak

bdn da letih

smpi u

rse nk tdo puas2

hah

smpi arini kot letih lok ilang lg

tp

tu la kenangan bezz

nt klu de mse

nk g lg kot

huhuhuhuhu




2 comments:

amoi_dulli berkata...

hehe..
cerating..
mmg nice kan?
len kali kt suma plan la pg skelas, br besh..
:D
"silahturahim mgsa lemas d atas pasir!"
:p

Tanpa Nama berkata...

hehee..cerating memang kenang ...
hehehe pas nie kita kn g ramai2 plk...
mner arr nk tau ad rezeki lg kita g lag...
hehehhe....kebetulan ma....uhuhuhhu