20090216

ke bZ an da datang.....

ari ahad
aku xsempat nk post ape2 pn
so rini aku wat summary la psl semalam

pagi ahad bgn kol 9
sbb nk edit movie maker aku yg tbantut
tu pn bgn dgn xrela
yela ahad
mesti la nk tido smpi tgh ari
ni x
pg2 da bkk mate
so da wat kje smpi kol 12
perut aku plk da malalak
nk mkn sgt agaknye
pergi la mndi
nk siap2 trun cafe

lps mkn g wat lg
n discuss sket ngn partner nk tambah pe yg ptt
plus discuss nk wat proposal
huh kol 330
mate mcm xlarat nk mngadap laptop
slps smbyg aku rest
sbb daxlarat sgt nk wat kje

mlm lps mkn dlm kol 9
aku smbung lg dgn projek ni
dgn bantuan rakan2
aku dpt la idea sket
mcm mne nk bg cun mmovie aku tu
sedar x sedar
kol 2 pagi pn aku xdpt nk settlekn kje ni
dgn rse tpakse aku wat smpi siap
nsb baek sempat sbnrnye
huhuhu
kol 3 aku tsadai n bgn pn da mls pg td..

0 comments: