20090228

hari baru di bulan yg baru....

1 march 09
pejam celik da smpi bln 3/09
mse pntas blalu
aku pn xsdr rini ari bru
ahad
kol 9 aku da tjage dr tdo
wlupun tdo lmbt wat assgment
tp leh bgn awl lak
huhuhu
lbey baek siap
dr btangguh
smpi ble aku nk ciapkn..

januari february da tinggalkn aku
xde pluang lg nk undurkan mse yg da lps
pe yg blaku
jgn di sesalkan
biarkan ia pergi
sbb mse xkn tgu kte
mgkn esok msih ada
tp harini da psti
kte akn tempuh gak
esok n ari seterusnya
akn mlakar lg memori
yg aku sndri pn xpsti

hnya harapan utk mgapai impian
mnguatkan diri
march
satu tempoh yg singkat
xde mse nk brangan2
smue projek kne wat dlm bln nih
tmasuk test yg tah ape aku nk jwb nt
ape aku da sdia nk bhadapan
mngadap krts soalan
rencanalah apa yg perlu

bln yg bru
msti crita yg bru
tgu la post2 yg akn dtg lak
de criter ade la post kot huhuu
adios...







2 comments:

Tanpa Nama berkata...

uhuhuhuh....
akhirnyerrrr..
xsbr nk abis sem niee...uhuhuh

TaMinG SaRi berkata...

rahim panjangnya...

dah cam sajak...
huhuhu...